Praca przy demontażu sprzętu elektronicznego
Prac możliwa w lokalizacjach: Amsterdam, Zwartsluis, Moerdijk, Nijmegen, Amersfoort.
Szczegóły:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za demontaż sprzętu elektrycznego i monitorowanie procesu prawidłowej segregacji materiałów. Na miejscu czeka Cię pełne wdrożenie i instruktaż stanowiskowy. Praca odbywa się głównie w hali, choć niektóre zadania mogą wymagać wyjścia na zewnątrz. Zajmiesz się też:
sortowaniem metali i innych elementów przy taśmie,
prostymi pracami porządkowymi w hali i na zewnątrz
w pracy będziesz korzystać z narzędzi ręcznych, m.in. śrubokrętu i młotka, a także z prostych elektro-narzędzi, m.in. wiertarki
Wymagania:
znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w obsłudze wózków elektrycznych będzie dodatkowym atutem
Atuty:
stawka 16,42 euro brutto/h– łącznie z dodatkiem urlopowym oraz wakacyjnym, otrzymywanym za każdą normatywną godzinę pracy
praca w systemie 2-zmianowym (brak zmian nocnych)
możliwy dodatek zmianowy – w zależności od grafiku ustalanego przez pracodawcę
możliwość rozwoju – firma oferuje szkolenia z zakresu obsługi maszyn specjalistycznych, m.in. wózka widłowego i dźwigu
możliwość nadgodzin
bonus za dowożenie koleżanek i kolegów do pracy
szukacie pracy w parze? To praca dla Was!
brak wiekówki
możesz skorzystać z oferowanego przez nas zakwaterowania
zapewniamy legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową oraz ubezpieczenie na terenie Holandii
pomożemy Ci zorganizować transport do kraju pracy oraz na miejscu
będziesz pod stałą opieką polskojęzycznego opiekuna projektu
Dzięki polskiej umowie:
odkładasz środki na emeryturę w Polsce
zachowujesz ciągłość ubezpieczenia
nie tracisz prawa do dodatków socjalnych i zasiłku dla bezrobotnych
Jak wygląda rekrutacja?
możesz aplikować o pracę tak, jak Ci wygodnie: przez formularz na stronę, telefonicznie, mailem lub przez Messenger
oddzwonimy do Ciebie z numeru +48 600 877 477 – nasza rekruterka/rekruter pomoże Ci wybrać ofertę i opowie o jej szczegółach
podpiszemy umowę i umówimy Cię na badania lekarskie
i już – można zarabiać!
W Contrain mamy ponad 25 lat doświadczenia w zatrudnianiu pracowników tymczasowych, z sukcesami potwierdzonymi nie tylko wyróżnieniami jak „Agencja zatrudnienia przyjazna pracownikom” czy Diamenty Forbesa, ale przede wszystkim opiniami zatrudnianych przez nas osób. Chcesz wiedzieć, co mówią o nas pracownicy? Zajrzyj na contrain.pl!
Agencja zatrudnienia – numer wpisu 5612
Informujemy, że w Contrain funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości i system dla sygnalistów - zapoznasz się z nimi na stronie Contrain Group.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz.U.UE.L.2016.119.1), informujemy, że:
1. Współadministratorami Pana/Pani danych osobowych są Agencje Zatrudnienia; Contrain Group Spółka Akcyjna ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Poland Sp. z o. o ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź oraz Contrain sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Global Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź. Możecie się Państwo z nami skontaktować pod adresem e-mail: kontakt@contrain.pl.
2. Współadministratorzy powołali Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się skontaktować pod adresem e-mail: iod@contrain.pl.
3. Pana/Pani dane przetwarzane będą na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, oraz na podstawie: art. 221 k.p., przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemca oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń oraz innymi aktami prawnymi wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, a także art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a więc zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach, które Kandydat dostarczył pracodawcy, a które nie są wyraźnie wymagane przepisami prawa pracy. W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody na przetwarzanie danych, Kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. i na podstawie aktów prawnych dotyczących zatrudniania cudzoziemców, w celu rekrutacji prowadzonych przez Współadministratorów. Informacje pozyskane na podstawie ustaw dotyczących zatrudniania cudzoziemców pozwolą na sprawdzenie możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
4. Pani/Pana dane mogą być ujawniane:
a) kontrahentom współadministratora na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja;
b) upoważnionym instytucjom państwowym, gdy taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa;
c) operatorom pocztowym, firmom kurierskim – w związku z korespondencją z kandydatem;
d) dostawcom zewnętrznych usług w szczególności usług informatycznych, takich jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, poczty elektronicznej i komunikatorów cyfrowych;
e) upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora lub współadministratora danych w zakresie niezbędnym do wykonania zleconych czynności,
f) firmom świadczącym obsługę procesów biznesowych dla współadministratorów.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji jak również 3 miesiące po jej zakończeniu. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 24 miesięcy.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych do innego administratora. Pani/Pana żądania mogą być kierowane na wyżej wymieniony adres e-mailowy, bądź mogą być składane osobiście w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi.
7. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Dyspozycję cofnięcia zgody należy przesłać drogą elektroniczną na wskazany wyżej adres e-mail, albo złożyć ją bezpośrednio w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi . W przypadku cofnięcia zgody, przetwarzanie danych dokonywane przed złożeniem oświadczenia, będzie w pełni legalne.
8. Podanie danych osobowych w zakresie opisanym w art. 221 k.p. jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne, i stanowi warunek konieczny do wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów. Brak podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.
10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów spoza obszaru UE oraz do organizacji międzynarodowych.
11. Wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), nie będą też one podlegały profilowaniu.
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 648607
Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: